Trei sfaturi pretioase pentru cuplurile de indragostiti

Nunta este un eveniment complex, iar pentru ca organizarea sa se dovedeasca una multumitoare atat pentru cei doi indragostiti cat si pentru ceilalti invitati prezenti trebuie sa se tina cont de anumite reguli „nescrise”. Chiar daca in amalgamul impresionant pe care il presupune acest eveniment detaliile par in cele mai multe ipostaze lipsite de importanta, dumneavoastra ar trebui sa plecati la drum cu o idee bine definita: petrecerile reusite sunt acelea care aduc un plus de inovativitate, un plus de atentie si care pun pe piedestal bunastarea invitatilor pe tot parcursul serii. Asadar, sarcinile care se individualizeaza in programul organizatoric al unei nunti trebuie sa fie distribuite diverselor persoane, fie ca vorbim despre cei doi parteneri, fie ca ne gandim la prietenii apropiati si rudele acestora care se vor arata intotdeauna gata sa ofere o mana de ajutor.

Oferiti-le celor din jur posibilitatea de a va ajuta

Poate ca nu stiti ce formatie nunta Bucuresti sa contractati, sau poate prima proba la machiaj s-a dovedit neconcludenta pentru preferintele exigente ale miresei. Ei bine, orice astfel de dilema poate fi rezolvata mult mai facil daca in organizarea nuntii sunt angrenate mai multe persoane. Nu va sfiiti sa oferiti cale libera viitoarelor domnisoare de onoare sau cavalerilor pentru a duce la bun sfarsit detaliile conturate inca de la inceput de dumneavoastra. Un argument suficient de solid care ar trebui sa va linisteasca este reprezentat de faptul ca statutul de „cavaler” sau „domnisoara de onoare” atrage dupa sine o responsabilitate imensa, iar persoanele respective se vor stradui pe cat posibil sa isi duca sarcinile la bun sfarsit cu succes.

Notati totul intr-o agenda stufoasa

Detaliile care la un anumit moment vi s-au parut semnificative pot ajunge facil intr-un con al uitarii daca nu le veti nota in mod organizat. Iar cand spun organizat nu ma refer la acele biletele sporadice pe care obisnuiti sa le lipiti pe propriul frigider ci la o agenda personalizata, cu un design ce o sa va aduca intotdeauna aminte de tematica nuntii! Spre exemplu, intr-o anumita zi puteti decide ca a sosit momentul prielnic pentru ca dumneavoastra sa efectuati un research complet al band-urilor artistice care isi desfasoara locatia in regiunea respectiva. Ei bine, poate ca veti si gasi acea formatie nunta la care visati inca din adolescenta, acel ansamblu care reuseste sa imbine traditionalul cu modernul intr-o maniera cu totul aparte.

Trec cateva zile si remarcati faptul ca ati ratacit numele acesteia, pe care nici macar nu ati apucat sa il comunicati unei persoane apropiate. Tocmai din aceasta cauza agenda este un accesoriu indispensabil in toata agitatia specifica nuntii! Ea va scuteste de momentele in care trebuie sa efectuati de la inceput acelasi task doar pentru ati omis un detaliu relevant sau de situatiile mult mai neplacute in care, pur si simplu, ajungeti sa mixati datele calendaristice in care trebuie sa ajungeti in diverse locuri si astfel ratati intalnirile importante cu restaurantele, hairstylisti, croitoreasa sau dj-ul.

Stabiliti de la inceput limitele bugetului

Desi aceasta responsabilitate pare la prima vedere nejustificabila avand in vedere faptul ca pot interveni diverse detalii pe parcurs care sa provoace un real dezechilibru in bugetul initial, totusi este recomandat sa incercati sa ii configurati granitele. Acest detaliu se va dovedi util in momentul in care veti ajunge in ipostaza de a consulta agenda pentru a verifica gradul de compatibilitate financiara intre ceea ce ati stabilit la inceput si ce ati ales in final.