Strategii interesante de promovare pentru firmele de reparatii

Initiativele de promovare ajung sa faca diferenta in orice domeniu de activitate, chiar si in cadrul acelor industrii pe care le consideram „demult apuse”. Bineinteles, pe fondul unei expansiuni tehnologice de o asemenea amploare devine dificil sa iei in calcul reutilizarea unui echipament care a cazut prada defectiunilor variate, iar optiunea de a apela la serviciile unei firme de reparatii intruchipeaza pentru multe persoane o sarcina in plus pe care nu sunt gata sa si-o asume.

Argumentele ce vin in sprijinul acestei afirmatii sunt destul de simple: profesionistii ajung sa fie depasiti de avansul tehnic, cunostintele multora fiind de multe ori absorbite de colosul tehnologic in domeniul IT sau electro, seriozitatea lasa de multe ori de dorit, iar preturile unor astfel de interventii se pot apropia rapid de suma necesara pentru achizitia unui echipament nou. Si totusi, competivitatea a atins si acest domeniu, iar firmele au inceput sa isi promoveze tot mai aprig serviciile si ofertele conexe.

Pornind de la comunele reparatii televizoare, pana la mai complicatele interventii in cadrul aparaturii frigorifice, tehnicieni propun potentialilor clienti oferte de nerefuzat, potentate de mici artificii gata sa atraga atentia si celui mai pretentios „user”. Spre exemplu, un mod interesant de a atrage aprecierea clientilor este reprezentat de serviciul de consultanta care se materializeaza printr-o evaluare rapida a defectiunilor. Sunt suficiente cateva poze sau o inregistrare a echipamentului respectiv pentru a primi o cotatie rezonabila de pret, dar si pentru ca un tehnician experimentat sa valideze posibilitatea de restaurare a dispozitivului in cauza.

Mai mult decat atat, eliminarea tarifelor suplimentare pentru deplasarea la domiciliu sau costurile in plus pe care majoritatea firmelor le practica pentru echipamentele iesite din garantie sunt alte metode ingenioase prin care va puteti amplifica imediat numarul clientilor activi. Este foarte importanta parerea generala care se implementeaza in constiinta publicului tinta pentru ca fiecare persoana ajunge la un moment dat sa se confrunte cu o astfel de problema. Iar daca echipa dumneavoastra reuseste sa se individualizeze prin intermediul unui statut privilegiat pe piata de reparatii, cu siguranta veti fi prima alegere pe lista acestora!

Pentru a simplifica munca potentialilor clienti alegeti sa va impartiti pe categorii tarifele pe manopera, astfel: reparatii minore, mai precis acelea care se raporteaza la micile defectiuni ale electrocasnicelor comune. In aceasta clasa intra si inlocuirea pieselor stricate, procedura care consuma timp si energie din partea tehnicianului. Serviciile de reparatii uzuale intra in a doua categorie si aduc in prim plan echipamentele care se regasesc in fiecare gospodarie: inlocuirea rezistentelor, reincarcarea frigiderelor cu agenti frigorifici sau schimbul placilor electronice. O ultima categorie este cea a interventiilor majore care implica dezmembrarea completa a aparatului propriu -zis , precum si transportul acestuia la service-ul fizic.