Hai să vedem ce spune McDonalds

DZR: Doza zilnică recomandată. Reprezintă recomandările pentru cantitatea aproximativă de calorii şi nutrienţi necesară pentru o dietă echilibrată. Informaţiile nutriţionale vizează o femeie cu vârsta între 20 şi 30 de ani, cu un nivel redus de activitate fizică. (A se citi sedentară). DZR-ul este estimat ca fiind 2000 kcal.

Doza zilnică recomandată ( DZR ) pentru calorii este adecvată pentru menţinerea greutăţii, nu pentru pierderea în greutate.

————————————————————–

Proteinele asigură materialul de construcţie pentru corpul tău şi sunt esenţiale pentru repararea şi refacerea muşchilor, organelor, pielii şi oaselor tale. Sursele de proteine includ carnea, peştele, carnea de pasăre, lactatele, ouăle şi soia.

Grăsimile iţi oferă energie, fac parte din fiecare structură celulară a corpului tau, îţi oferă acizi graşi esenţiali, te ajută să asimilezi vitaminele A, D şi E şi conferă un gust bun alimentelor. Totuşi, nu se recomandă un aport mare de grăsimi. Sursele de grăsimi includ untul, carnea, uleiurile vegetale şi uleiurile de măsline, nucile, seminţele şi peştele gras.

Carbohidraţii asigură energia necesară creierului şi corpului tău pentru activităţile zilnice. Carbohidraţii includ zahărurile (care se găsesc în fructe, biscuiţi, băuturi) şi amidonul (care se găseşte în cartofi, pâine, paste şi orez).

One thought on “Hai să vedem ce spune McDonalds”

  1. Mircea Popescu says:

    Pai bine ma, si ? Creativitatea unde-i sau ce era ?

Comments are closed.