Eforturile de marketing sunt in zadar?

Urmarirea numarului de urm─âritori ai retelelor de socializare este ca redirectionarea rapida a serialului Netflix preferat doar pentru a viziona creditele – ineficiente si o pierdere completa de timp. Majoritatea companiilor au importanta de a fi active pe retelele de socializare, dar putini stiu ce este cu adevarat important atunci cand vine vorba de marketingul pe retelele sociale sau chiar cum sa creezi de fapt o interactiune semnificativa.

Antreprenorul, fotograful si guru-ul retelelor de socializare Jasmine Star sugereaza ca retelele de socializare nu se refera doar la acest numar de adepti – este vorba despre construirea de urmaritori implicati, interesati, nu de scrollere pasive. Intrucat Jasmine ii ajuta pe alti antreprenori sa-si urmeze visurile si sa valorifice retelele de socializare, ea vede deseori cum intreprinderilefaca aceleasi greseli evitabile din nou si din nou. Adesea, aceste greseli provin din lipsa de intelegere a modului in care functioneaza retelele sociale si din lipsa a ceea ce este cu adevarat important atunci cand vine vorba de marketingul pe retelele sociale.

Inaintea Bootcamp-ului sau de socializare, Jasmine s-a asezat sa impartaseasca unele dintre cele mai frecvente greseli de marketing pe retelele sociale, cum sa le eviti si ce sa faci in schimb.