Cum sa cresti gradul de creativitate atunci cand lucrezi din propria casa – II

1. Alinierea viziunilor creative
Creatorii provin din toate categoriile sociale, cu propriile experiente si agende. A atrage pe toata lumea pe aceeasi pagina este deja suficient de provocator intr-o atmosfera de birou si asta fara intreruperi si distractii greoaie.

Sarcinile de colaborare sunt puternice. Acestea stimuleaza cresterea afacerii si ajuta la mentinerea angajatilor motivati si responsabili. Dar, o executie eficienta necesita comunicare, inclusiv discutii detaliate si actualizari pe masura ce proiectele progreseaza.

Detinerea instrumentelor tehnologice si a software-ului de comunicare adecvate poate oferi un spatiu pentru partajarea si discutarea sarcinilor pentru conducere si angajati si poate ajuta la eficientizarea comunicarii, pentru a urmari progresul si pentru a se asigura ca toata lumea isi intelege rolul si sarcinile.

Sfat Pro: Gasiti un instrument de comunicare pentru colaborare creativa
Suntem norocosi sa traim intr-un moment in care a fi indisponibil este departe de a fi posibil. Ceea ce poate fi o problema este utilizarea mai multor metode pentru a simplifica comunicarea. In schimb, acordati un instrument de comunicare si creati un spatiu pentru partajarea si discutarea sarcinilor pentru conducere si angajati.