Cum ne crestem numarul de urmaritori pe retelele de socializare?

Nu daruiti logodna pe care doriti sa o obtineti.
Multe companii lanseaza o pagina de socializare si incep sa puna continut acolo – dar nu reusesc sa interactioneze inapoi cu urmaritorii lor si potentialii urmaritori. Jasmine numeste retelele sociale ora de cocktail a internetului – nu poti sta in mijlocul camerei strigand in spatiu gol si sa te astepti la ceva in schimb. In schimb, ea sugereaza crearea tipului de interactiune pe care doriti sa o obtineti pe pagina dvs. de socializare.

De exemplu, daca doriti sa primiti un comentariu la fotografia dvs. din Instagram, comentati alte cinci imagini pe Instagram. Si nu raspunsurile emoji cu doua si trei cuvinte sau oamenii vor crede doar ca sunteti un robot. In timp ce abordarea dureaza ceva timp, crearea interactiunii dorite este cea mai buna modalitate de a construi un angajament pe retelele sociale.

Scrierea de postaru plictisitoare sau ascunderea carligului.
Pe retelele de socializare, aveti poate una sau doua randuri pentru a opri cititorii sa deruleze. Nu este prea mult timp pentru a atrage atentia, motiv pentru care Jasmine sugereaza sa faceti postari care incep cu un carlig, ceva care sa atraga atentia in acele prime randuri. In cele din urma, includeti un apel la actiune sau o invitatie pentru urmaritori sa faca ceva de genul, sa viziteze un site web sau sa se inscrie pentru un buletin informativ prin e-mail.