Cine sunt regii spam-ului?

Deci studiem logurile şi statisticile privind vizitele şi vedem cum au ajuns diverse persoane pe blogul nostru căutând chestii (combinaţii de cuvinte) care de care mai ciudate pe Google. Apoi facem o listă cu aceste căutări, o punem cu bold şi la fiecare dăm un răspuns lapidar din câteva cuvinte care îl considerăm haios şi la mişto.

Da! poate pentru tine este amuzant să vezi astfel de anomalii, este distractiv, îţi descreţeşte fruntea să vezi ce de proşti şi de obsedaţi sunt pe net. Să îţi spun un secret şi pe mine mă amuză.

Dar eu mă opresc aici.

Tu în schimb, postezi lista pe blog. Ceea ce faci tu cu acest post este spam pentru motoarele de căutare. Vrei ca google sa te indexeze pentru conţinut irelevant. Din moment ce oamenii respectivi au ajuns pe blogul tau căutand aşa ceva nu înseamnă ca au şi fost mulţumiţi de rezultate. Perpetuand aceste cuvinte cheie fara relevanţă nu vei face decât să sporeşti numărul căutarilor fără relevanţă.

Gândeşte-te, atunci când dai un search pe google după nişte cuvinte cheie, vrei să găseşti rapid pagini care te interesează sau vrei doar conţinut irelevant?

Ce concluzii tragem de aici?

Dacă vrei trafic mai mare, ieftin şi jegos, provenit de la utilizatori cu orientări sexuale dubioase şi un coeficient de inteligenţă redus, atunci trebuie să postezi săptămânal o listă cu astfel de căutări.

Dacă vrei un trafic just, venit de la oameni care să găsească conţinut relevant pe blogul tău, atunci renunţi la astfel de liste. În schimb recomand să studiezi posturile „atinse” şi le editezi astfel încât cuvintele cheie să reflecte mai bine conţinutul posturilor, adică creşti frecvenţa cuvintelor cheie, diversitatea expresiilor, le marchezi cu bold, schimbi titlul şi pui taguri relevante.

P.S. Am făcut şi eu un astfel de post cu căutări şi regret că am făcut-o. Va fi de altfel şi ultimul.