Ce presupune competitivitatea intre femeile moderne?

In ziua de astazi, parca uitam sa mai radem, sa mai zambim si sa ne bucuram de micile victorii pe care le castigam in viata. De cand suntem copii ni se spune sa ramanem in banca noastra, sa ne nu intereseze ce fac persoanele din jurul nostru, ci sa ne axam doar pe noi si pe evolutia noastra. Dar cum vom putea evolua daca nu avem exemple pe care sa le urmam si cu care sa concuram?

Competitivitatea nu a fost niciodata un lucru rau, mereu a fost buna pentru ca a starnit motivatie – singura exceptie de la regula este atunci cand facem orice pentru a iesi mereu invingatori.

Atunci cand vorbim despre competitivitatea femeilor moderne ne referim la evolutie, la bani si independenta. Femeile moderne sunt foarte competitive si stiu cum sa ramana mereu motivate. In cel mai bun studio de videochat, tinerele modele ambitioase se lupta pentru titlul de cel mai bun model si modelul cu cel mai mari incasari.

Toata aceasta competitivitate din studio le aduce modelelor sume de ordinul zecilor de mii dolari lunar, o cariera de succes, prietenii pe viata si distractie la maximum.

Pentru a se putea pregati de competitia vietii lor, modelele de la cel mai bun studio de videochat au parte de training cu traineri de videochat profesionisti, care le ofera cele mai bune arme: imagine, stil, strategii, informatii.

Fiecare industrie detine propriile secrete, iar videochatul mai multe decat toate la un loc, pentru ca publicul tinta este variat si fiecare model are propriile atuuri. Trainerii de videochat le invata pe modele cum sa isi puna in evidenta atuurile si cum sa le foloseasca pentru a atrage membrii noi si incasari uriase.

Fiecare zi este o adevarata competitie pentru modele, in care se lupta sa castige mai multi membrii si sa aiba incasari mai mari. Fiind un mediu atat de dinamic, atunci cand acestea depasesc anumite praguri, modelele primesc bonusuri din partea studioului care le ajute sa ramana mereu motivate si concentrate.

Competitivitatea nu este doar intre modelele de pe platformele de videochat, ci este competitivitate si cu propria persoana. Modelele lupta sa se autodepaseasca continuu, iar aceasta lupta presupune acumularea de noi informatii si aptitudini.

Un model de videochat care este la inceput de cariera va trebui sa isi perfectioneze limba engleza pentru a putea sa isi imbunatateasca competentele de comunicare cu membrii care vorbesc exclusiv limba engleza. In plus, va invata cum sa isi gestioneze emotiile pentru a putea face fata unor situatii diversificate cu care se va confrunta de-a lungul timpului.
Intre modelele din acelasi studio nu exista competitivitate. Acestea isi divulga secretele intre ele pentru ca succesul uneia reprezinta succesul intregii echipe. Fiecare se bucura pentru reusitele colegelor pentru ca la Night Prowl Studio modelele sunt „real girls with real emotions”.