Ce nu spune McDonalds

Nu îţi face iluzii, acelaşi DZR se aplică şi la bărbaţii cu activitate sedentară. DZR-ul este doar un reper! Dar asta nu îl face unul excelent. Puteţi găsi DZR-ul pentru persoane sedentare cu vârsta cuprinsă între 20 şi 30 de ani având valori între 1700 şi 2500 kcalorii. Aşa cum am spus, DZR-ul este doar un reper. Să îl aproximăm totuşi la 2000 kcal.

Pe scurt, proteinele întreţin şi construiesc masa musculară. Din păcate proteinele reprezintă o pondere mică în alimentaţia McDonaldsiană.

Grăsimile: dincolo de gustul bun, grăsimile în exces dăunează grav formei fizice şi sănătăţii. Adică faci burtă, fundul mare şi creşte riscul afecţiunilor cardiologice (probleme cu inima). Grăsimile (şi în special grăsimile saturate) se găsesc în exces in produsele McDonalds.

Carbohidraţii (şi în special zaharurile) se găsesc în exces in produsele McDonalds.

Sarea este în exces în produsele McDonalds.

Fibrele lipsesc aproape cu desăvârşire din meniul McDonalds.

————————————————————–

Concluzii: McDonalds nu minte. Nu te prosteşte. Îţi spun informaţiile complete, direct, în faţă, fără a le cosmetiza prealabil departamentul de marketing. Trebuie doar să citeşti şi să calculezi folosind cifrele care ţi le pun ei la dispoziţie.