Ce greseli pe social media faci atunci cand vrei sa te promovezi

Crezi ca marile conturi de socializare ar trebui sa fie perfecte, cu mii de urmaritori.
Ti-e teama sa distribui aceasta postare pentru ca vei fi judecat intr-un fel sau nu este chiar perfecta? Jasmine spune ca intreprinderile mici trebuie sa renunte la perfectiune – nimeni nu este perfect – si sa nu o mai foloseasca ca scuza pentru a nu crea continut social media.

In acelasi mod, companiile nu ar trebui sa creada in mitul potrivit caruia aveti nevoie de milioane de urmaritoripentru a fi eficienti pe retelele de socializare – deoarece 100 de urmaritori implicati si interesati valoreaza mai mult de 100.000 de urmaritori pasivi, care cel mai probabil vor derula direct pe posturile dvs.

Nu va planificati continutul.
Una dintre cele mai mari greseli de marketing pe retelele sociale pe care o fac companiile atunci cand vine vorba de retelele sociale este esecul in planificare. Construirea unei strategii si planificarea continutului din timp nu numai ca va va impiedica profilurile sa scadala un moment dat, dar va va ajuta sa ajungeti mai des la persoanele potrivite, cu mesajele potrivite.