Cât valorează munca ta?

Stabilirea prețurilor dvs. poate fi o sarcină descurajantă, deoarece sunteți forțat să ieșiți din zona dvs. de confort și să ajungeți la condiții de cât de valoroasă este munca pe care chiar vă place să o creați.

S-ar putea să pară mai ușor să adopți atitudinea nesănătoasă de „Îmi place ceea ce fac”, Dar nu este o strategie durabilă pe termen lung. În plus, vei fi mult mai fericit și mai încrezător dacă îți faci timp să obții acest lucru. Stabilirea valorii muncii tale și obținerea confortului atât a cere cât și a face bani ar trebui să fie o experiență eliberatoare, însuflețitoare și revigorantă. Dar cum ajungi în acest punct? Trebuie să recunoști valoarea muncii tale din perspectiva clientului tău, nu doar din perspectiva inimii tale.

Este imposibil să-ți stabilești valoarea lucrării dacă interesul de sine este punctul de plecare al acestei lucrări. Munca ta valorează numai valoare monetară dacă merită și ceva pentru clientul tău, așa că în loc să te concentrezi asupra relației tale cu pasiunea ta, concentrează-te pe relația pasiunii tale cu consumatorul. Numai atunci când definiți această relație, puteți defini cu adevărat valoarea merită a lucrării voastre.

Consumatorii nu cumpără întotdeauna lucruri materiale, deoarece au nevoie de ele. Cumpără lucruri materiale pentru că le poftește, iar munca ta valorează banii unui cumpărător doar după ce transcende propria pasiune personală și se concentrează asupra lor. Gândește-te la pasiunea ta ca pe o oportunitate de a-i sluji pe ceilalți, iar munca ta va deveni imediat mai mare.

Oamenii nu își vor cumpăra parfumul artizanal pentru că îți place să le faci. Îl vor cumpăra pentru că le oferă o experiență de lux unică. O vor cumpăra pentru că parfumul tău le oferă ceva ce nu își pot da singuri, un sentiment de împuternicire la prima întâlnire sau un sentiment de frumusețe. Un proprietar independent de librărie nu iubește pur și simplu să citească. Îi place să-și împărtășească pasiunea pentru cărți cu alții. Creează oportunități pentru comunitatea sa de a pune mâna pe best-seller-uri, de a-și extinde orizonturile, de a scoate un moment din ziua lor și de a scăpa de viață într-o mare lucrare de ficțiune.

Deci, cum vă setați punctul de preț? Cuantificați cât valorează munca voastră. Rulează numerele și vei descoperi că este mult mai mult decât crezi. Dacă vă concentrați pe valoarea muncii dvs., mai degrabă decât pe produsul în sine, veți realiza că este demn de banii câștigați cu greu de către client. Înțelegeți demnitatea muncii dvs., stabiliți-vă punctul de preț în consecință și nu vă temeți să visați.