Category Archives: Blog

Accentul - una dintre greselile de marketing

Accentul – una dintre greselile de marketing

Puneti mai multa importanta pe urmaritori, decat pe clienti. Una dintre intrebarile pe care Jasmine le primestecel mai frecvent este cum sa construim un număr foarte mare de urmaritori. Iar a doua intrebare este adesea cum se atrag si se obtin mai multe vanzari de

Eforturile de marketing sunt in zadar

Eforturile de marketing sunt in zadar?

Urmarirea numarului de urmăritori ai retelelor de socializare este ca redirectionarea rapida a serialului Netflix preferat doar pentru a viziona creditele – ineficiente si o pierdere completa de timp. Majoritatea companiilor au importanta de a fi active pe retelele de socializare, dar putini stiu ce

4 moduri de a nu te mai compara acum cu alte persoane

4 moduri de a nu te mai compara acum cu alte persoane

Teddy Roosevelt avea dreptate – comparatia este cu adevarat hotul bucuriei. Indiferent de felul in care il invartiti, a va compara cu alti oameni este o panta alunecoasa fata de mizerie si ar trebui evitata in majoritatea cazurilor. Dar intr-o lume a FOMO si YOLO,

Persitati si reglati obiectivele

Persitati si reglati obiectivele

Persistati. Aceasta este legata de cata pasiune simti pentru proiectul tau. Cu cat dorinta dvs. de a vedea acest proiect este finalizata, cu atat veti persista indiferent de obstacolele care apar in drum. Si vor fi obstacole. „Cu cat interesul dvs. este mai puternic pentru

Pasi de bebelus in atingerea obiectivelor

Pasi de bebelus in atingerea obiectivelor

„Tot ce trebuie sa fac este sa fac un pas pe rand si pot face orice!” realizeaza personajul lui Bill Murray din clasicul hit de comedie, „What about Bob”. Simplu, nu? O parte din dezbinarea proiectului dvs. devine specifica. Obiectivele vagi precum „castiga mai multi