Accentul – una dintre greselile de marketing

Puneti mai multa importanta pe urmaritori, decat pe clienti.

Una dintre intrebarile pe care Jasmine le primestecel mai frecvent este cum sa construim un număr foarte mare de urmaritori. Iar a doua intrebare este adesea cum se atrag si se obtin mai multe vanzari de pe social media. Cele doua intrebari indica un aspect adesea neinteles al marketingului social media cu privire la importanta urmaritorilor. Ca raspuns, Jasmine pune aceasta intrebare: Urmaritoriitai actuali sunt clientii tai?

Daca raspunsul este nu, atunci este timpul sa aruncam o privire asupra publicului dvs. ideal si sa dezvoltati un plan pentru a-l gasi. Pe retelele de socializare, oamenii urmaresc conturi dintr-un anumit motiv – poate este umorul sau retetele, instructiunile, inspiratia sau divertismentul. Companiile trebuie sa stabileasca atat cine este publicul lor, cat si pentru ce vor sa fie cunoscuti sau urmariti, apoi prin combinarea acestor doua concepte se pot crea postari care sa incurajeze nu doar numarul de urmaritori goi, ci si urmaritorii potriviti.

Pentru a vedea care este publicul dumnavoastra tinta trebuie sa faceti o cercetare de marketing concludenta in colaborare cu departamentul dumneavoastra de marketing.