5 Pași cruciali pentru planifiecarea unui site

1. Identificați obiective clare.

Alegeți până la 3 obiective clare pe care doriți să le atingeți cu site-ul dvs. Limitarea numărului de obiective poate fi dificilă, dar este esențial pentru un site care are un mesaj clar. În general, obiectivele dvs. sunt menite să conducă publicul către o acțiune specifică.

2. Proiectare pentru cel mai valoros public.

În continuare, gândiți-vă la publicul ideal. Cine sunt ei? Ce fac ei? Apoi, creați un aspect care să le vorbească. Dincolo de estetica site-ului, va trebui să vă gândiți și la tehnică. Ai nevoie de un site cu reacție care să se schimbe în funcție de dispozitivul pe care îl folosesc? (Răspunsul la acest lucru ar trebui să fie întotdeauna da). Audiența dvs. ideală răsfoiește internetul folosind un telefon, o tabletă, un computer sau poate un amestec dintre toate cele trei? Cum și când vor dori cel mai probabil să-ți cumpere produsele sau serviciile?

3. Brainstoming.

Brainstorm pentru ce doriți pe site-ul dvs. web acum și ceea ce poate doriți să aveți în viitor. Acesta este punctul tău important pentru funcțiile pe care poate doriți să le construiți pe site-ul dvs. Această listă este o lucrare continuă pe măsură ce ideile și site-ul dvs. cresc. Revizuiți lista des și adăugați-o pe măsură ce vin idei noi.

4. Prioritizează-ți sarcinile.

Luați lista pe care tocmai ați creat-o și decideți ce trebuie să vină mai întâi și ce poate aștepta un pic. Modul în care decideți că această legătură se întoarce și cu obiectivele și audiența dvs. Dacă doriți să vă vindeți munca, este posibil să doriți această abilitate ca unul dintre primele instalate. Fiecare proiect, vis și obiectiv poate fi defalcat în pași sau sarcini mai mici și mai mici. Ce ar trebui să construiești mai întâi?

5. Stabiliți un termen.

Termenele-limită pot fi atât pentru dvs., cât și pentru site-ul dumneavoastră. În timp ce ei se văd peste tine, îți oferă și o linie de sosire pentru care să tragi. Pentru a fi eficiente, anumite sarcini trebuie finalizate înainte de alte sarcini, iar termenele limită vă asigură că piesele sunt realizate în ordinea corectă. De exemplu, dacă unul dintre obiectivele dvs. este să aveți clienți care să vă contacteze, este important să aveți pagina de contact sau formularul dvs. completat înainte ca site-ul să fie live.